tirsdag den 30. marts 2010

En ny plads testet



















Der er lidt tid imellem mine indlæg. Nok mest fordi jeg skal være i stødet og have noget relevant at skrive (om). På det seneste har arbejdet krævet en stor indsats rent tidsmæssigt, da jeg har travlt. Det er selvfølgelig rart i disse krisetider, men omvendt behøves også lidt afkobling fra tid til anden, sådan at den mentale balance kan opretholdes.

I søndags bidrog en fluetur til opretholdelsen af den mentale balance.

Jeg deltog på et fluebindekursus i FFFD regi for nogle uger siden. Det var Kent Bille der var instruktør, og kurset foregik såmænd i mit "eget" klubhus hos Farum LF. Kent viste os bl.a. en lille rejeflue bundet på isbjørn. Ifølge Kent et sikkert hit til efterårsørred. Nu kendte den havørred jeg så fik, heldigvis ikke kalendermåneden og årstider. Ihvertfald er den lille rejeflue ganske glimrende til blanke overspringere i marts måned... 3,5 kilo og flue str. 8.


Ingen kommentarer: